Pages

Friday, May 6, 2011

cerita malam jumaat..

Malam semalam malam jumaat,aku dengan wife aku agak keboringan..so aku pun mengajak dia pi berenang kat kompleks kejiranan presint 11,kat situ ade swimming pool beso n baik punye...hahaha

kitorg punye la excited nak pi berenang ni,lepas je aku habis baca surah yasin lepas maghrib tu,kitorang terus keluar menuju ke tempat yang digambarkan sangat seronok...siap dengan bawak beg baju lagi,aku simple je dengan memakai baju t-shirt dengan seluar 3 suku dah ready,siap dengan berdebar2 sekali ni...

sesampainya kitorg kat sane,iaitu kompleks kejiranan presint 11 kitorg tak nampak swimmping pool yang kitorang bayangkan..pusing punya pusing nampak food court dengan court tenis je..kitorg pon kompius la kan,biar betul ni..tiap ceruk dah kami pusing tapi tak jugak jumpa..hehe,pusing keliling kat bahagian luar je,naik kereta sebab malas nak turun jalan kaki..

dah puas cari kitorang pon turun kereta pi la pusing-pusing dalam tu,sekejap je dah jumpa sign board kolam renang,haduyai...punye la senang,kat dalam rupenye...hampeh,kitorg pun menuju la ke kolam tu tapi malangnye beg baju aku tinggalkan dalam kereta so kene la aku patah balik pi amik,aku suruh wife aku pi masuk dulu..

lepas aku amik beg tu terus aku bergegas ke kolam,wife aku dah tunggu sambil tersenyum kat tempat aku tinggalkan dia tadi,dengan selambanya dia cakap kat aku yang kitorng tak boleh masuk...kenapa???sebab nak masuk ke sane diwajibkan memakai pakaian renang...hampeh tak???hahaha...

aku pon try la menjenguk ke kawasan kolam sebab pagarnya tak tinggi,memang betul la...semua pakai swim suit,baju dan seluar yang aku pakai tu diharamkan untuk masuk ke kolam,siap ade gambar lagi diorg letak kat tempat pak guard tu..hahaha,cerita yang agak menyedihkan untuk kitorng laki bini..so ape lagi???balik terus la...hahaha

2 comments:

Unknown said...

siyes sadis hhehehhe

Alhafizahmad said...

thanks for comment...mmg sadis,hahaha...