Pages

Tuesday, May 24, 2011

Blackberry???

Salam semua,selamat hari selasa..

Hari ni nak cite pasal hand phone baru dibeli oleh aku..aku ni x celik sngat bab2 handphone zaman skrg ni,last aku beli hp tahun 2008 lepas tu x beli dah,so dah ketinggalan zaman la aku ni.

Alkisahnya,baru2 ni member aku nak jual hp blackberry die sbb nak try hp lain,mula2 beli aku bg kat bini aku guna..so die la yg duk study gune semua applikasi dalam hp tu,aku ni plak buat x tau la sambil melayan hp aku sony ericsson K850i kesayangan aku tu..

Kelmarin,bini aku kata die xnak guna blackberry tu sbb die bukan nya guna hp sngat pun,lagi plak die duk umah je pun..die bg aku guna,amik kau..terkebil2 aku belek benda alah tu,mmg x reti guna la..lepas tukar je sim kad,aku duk pusing2 hp tu,bini aku tnye..nape bang?aku pun hanye mampu tersengih je la...

Sambil duk tgk MU lawan dgn Blackpool aku mengajar diri aku guna hp yg canggih tu,memang hampeh la...nak taip pun slow,tu la die x nak ikut sngat peredaran masa..hahaha!!!
jenis mcm ni la hp bb tu.


ni plak hp yg dah bnyk berjasa dgn aku,senang guna hp ni..tp dah ketinggalan sikit la.

3 comments:

~ Jebat Derhaka ~ said...

hahahaha...eric poyo

che daa said...

blah la along..
cam siott jee..

yatie ahmad said...

hampes la along ni... beli handpon baru xhbaq na...siot tol...