Pages

Thursday, April 5, 2012

Baru belajar


Musim sukan kat ofis aku dah nak mula dah sekarang,semua yang rasa boleh main dalam apa jugak acara dah start menghadirkan diri untuk sesi pemilihan,kali ni sukan zon akan berlangsung dulu dan ianya akan diadakan di Melaka,sukan ni berlangsung 2 kali setahun je. Aku?seperti gambar diatas la...dah lama tak main bola tampar atau volley ball,dulu masa sekolah ada la main,tapi sikit2 je la kalau nak dibandingkan dengan peringkat sekarang ni memang jauh beza la,banyak sangat yg kena belajar balik dengan otai2 lama kat ofis aku tu.

Awal2  hari tu berlatih digging sampai lebam tangan,nak sambut first ball dari pihak lawan dengan baik bukan senang beb.Sampai hari ni aku still lagi belatih digging,tapi memang syok la main bola tampar ni sebab biasa aku main bola untuk disepak dengan kaki je tapi kali ni main dengan tangan,rasa la kelainannya.Lepas belatih digging belajar pulak serve ball,spike ball dan macam2 lagi la.





2 comments:

Unknown said...

wah.. abg kita kuat bersukan skrg ni.. bagus..bagus..

majulah sukan untuk eric! hehe

~ Jebat Derhaka ~ said...

bukan maen aktif sukan skunk nieyh..tapi perut tuh tetap maintain sama macam izzo..hukhuk