Pages

Thursday, April 12, 2012

Rehat sukan


Minggu ni aku rehat dari bermain sukan baru aku tu,ape lagi kalau bukan volley ball...bukan dah bosan,tapi bagi laluan untuk2 orang yang main untuk sukan wakil zon ofis aku.
Aku ni setakat untuk main saje2 boleh la,mana la nak layak main untuk tournament...jauh sangat lagi.Banyak yang aku kena belajar.
Tapi futsal masih lagi onn...selasa malam yang lepas team aku main dengan team budak2 dari puchong,diorg main sedap gak la,tapi sayang kekasaran diorg tu yang membuatkan kitorg jadi tak boleh nak main sangat,bab rembat masuk gol dari jauh aku takde masalah meletup-letup,semua aku tengok je masuk gol memandangkan aku cuma penjaga gol gantian je,hahaha...2 org goal keeper bercuti balik kampung,so sebagai bidan terjun berpuluh2 bijik gol la aku lepaskan...
Malam tu ada gak la aku try safe ball,tapi makan badan la..sakit sikit je,no hal la..aku kan main gym so kebal tu tak la,sikit la tahan otot aku ni.

No comments: