Pages

Thursday, July 19, 2012

Dataran Helang

Assalamualaikum

Kebosanan sebab kerja dah siap aku pun menggodek-godek hard disk aku dan aku pun perasan la gambar kat langkawi hari tu. So, saje je la nak kongsi dengan kawan-kawan...

Kitorang datang kat sini lepas main kat kereta kabel, so korang bayangkan la lepas penat naik tangga yang ntah berapa juta anak tangga tu kitorang berjalan2 kat dataran ni pulak. Rasa nak tercabut je lutut masa tu.






Main ular ni aku bayar RM5 je, dan owner dia cakap ikut suka hati la nak tangkap banyak mana pun gambar, dia tak kesah. Duit yang aku bayar tu pun untuk beli makanan ular-ular belaan dia jugak. Ular yang dia bela semuanya yang ditangkap sendiri kat kebun-kebun sekitar Langkawi.


Masa ni sebenarnya masa rehat sementara nak pegi memborong coklat kat Pekan Kuah, masa borong coklat tu memang tak ingat pasal duit dah, sebab aku ni memang hantu coklat...semua yang ada kat dalam kedai coklat tu semua aku nak beli.

Kitorang memborong kat sana sampai malam, dan malam tu pulak plan nak kuar pegi pusing2 kat uptown dekat dengan Pantai Cenang, tapi gagal sebab semua dah terbongkang tidur kepenatan. Jawabnya esok tu pulak la pegi pusing kat sana.

3 comments:

Yanty Lee said...

Ty xsempat pun bergambar kat Helang tu

Noor Atikah Ramli said...

besarnye ular ! waaaaaaa..takut ika tgk.

Unknown said...

gelinya dgn ular... tak pernah lg pegang ular...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-kampung-sungai-siputeh.html