Pages

Monday, December 19, 2011

Jumpa walaupun dalam loji

GOMBAK: Satu mayat lelaki ditemui dalam keadaan mengerikan apabila seluruh bahagian badan sudah dimakan haiwan dan reput selain berbau busuk berhampiran loji kumbahan di Fasa 4 Bandar Country Homes, Rawang, di sini semalam.
Difahamkan, mayat lelaki berusia 40-an itu dipercayai dicampak ke dalam loji kumbahan berkenaan berdasarkan keadaan mayat itu dalam keadaan tertiarap.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, pihaknya menerima maklumat daripada orang ramai yang terkejut sebaik menemui satu tengkorak manusia dan sebahagian badan reput jam 12 tengah hari.
Sebaik menerima maklumat itu, sepasukan polis dan unit forensik dihantar ke tempat penemuan untuk menjalankan pemeriksaan.

“Hasil pemeriksaan kita percaya mayat lelaki itu rakyat tempatan berdasarkan kesan suntikan BCG. Mayat terbabit dipercayai di dalam air lebih kurang lima hari,” katanya.

Sumber : Mymetro

## Sejuah mana pun,sedalam mana pun kesalahan tu kita sembunyikan belum tentu ianya akan hilang dari pandangan...lebih2 lagi dari Maha Melihat. kesalahan tetap salah dan ianya akan terbuka jugak akhirnya.

No comments: