Pages

Sunday, December 25, 2011

Cermin mata kesayangan



Hajat dihati ni nak tukar spek mata,sebab spek yang aku pakai ni dah lama sangat dah tak bertukar,orang umah pun dah bising2 dah...katanya kalau xde duit dia boleh gantikan,bukan xnak tukar...tapi sayang sangat dengan spek ni...tapi selepas kejadian semalam kat kenduri kawin member aku,ada sorang member aku tegur...

Bila nak tukar spek bro?dah kuning dah cermin ko tu aku tengok...

Terkedu aku kejap bercampur dengan malu,wife aku plak senyum mengejek aku..memang sah la aku dah kena tukar spek ni...start aku pakai spek ni dari 2006 kot kalau tak silap sampai sekarang,jatuh dan bengkok tu dah biasa sangat tapi aku bawak ke kedai untuk betulkan balik...

Mungkin dah sampai masanya aku tukar ke wajah yang baru....

2 comments:

~ Jebat Derhaka ~ said...

tukaq lah spek tuh...pkai yang besar skit..baru smart

Alhafizahmad said...

nak tukar la ni...x sempat je nak pi...hehe