Pages

Monday, March 18, 2013

Ion Terapi

Sekarang dah makin popular ion terapi ataupun terapi rendaman kaki. Berpuluh2 cawangan naik seluruh negeri dalam Malaysia ni. Ayah dengan mak aku dah pegi terapi ni dan dalam masa yg sama diorg hantar gamabr melalui wassap, diorg ajak la aku pegi terapi ni.

So,mggu lepas aku amik cuti hari jumaat dan bertolak balik ke kampung halaman yang terchenta pada khamis malam, aku ni nak ikutkan bukannya ada penyakit yg kronik pon cuma bab penyakit ni tak kira peringkat umur kalau dia nak sampai bila2 pun boleh kena.

Aku pun mencuba dengan harapan takde la apa2 yang teruk keluar nanti sebab masa aku sampai kat pusat terapi tu aku sorang je yang muda, yang lain kebanyakan baya mak dengan bapak aku je.

Syarat terapi ni aku kena pegi buat rendaman selama 3 hari berturut2 dan lepas pada tu aku boleh pegi seminggu sekali atau dua kali, so hasil kiraan matematik aku dapat la jawapan yang mana aku kena mula rendam kaki dari hari jumaat sampai ahad. Isnin boleh masuk keje balik.

Layan gambar dari hari pertama sampai ketiga aku ni.

Hari jumaat 15/03/2013









Hari Sabtu 16/03/2013



Hari Ahad 17/03/2013


Kalau nak tau lebih lanjut pasal terapi ni atau nak tau cawangan kat mana sila rujuk kat sini

No comments: