Pages

Wednesday, August 17, 2011

Nasik Arab

Salam semua...

Hari ni aku buat entry ni kat ofis je,walaupun x suke tengok blog sendiri yang dah macam hape2 ntah akibat dari tindakan bahagian teknologi maklumat,aku taip je la...

Semalam aku ke presint diplomatik kat restoran Mr.Kabab and briyani...aku ni x penah makan nasik arab,member ofis aku ajak la sebab dia ni mmg kaki makan nasik arab,dengar citer die je dah cukup membuatkan aku kecur air liur..hahaha,dah tu plak aku ni mmg hantu makan daging kambing...kat sane plak  mmg femes la nasik kambing diorg tu.

Pukul 8.20 aku bertolak dari umah,smp 10 minit kemudian...member dah smp dengan fameli skali dengan member ofis wife member aku ni,masuk je kedai mmg dah terbau aroma nasik arab...smp menu kat tangan aku jd blur jap nak order ape,semua mcm best...last2 member aku yg bagi cadangan,aku amik je la..wife aku makan ayam tandoori je,amik nasik aku sikit...tp kan,mmg best la...daging kambing yg empuk tu mmg perh!!!,xtau la nak ckp mcm mane...sedap beb!!!minum plak air epal hijau yg masam....haduyai,mcm nak kene pegi lagi je ni..hahaha,mmg kenyang sngat2..terbaik!!!

Harga diorg xde la mahal sngat...nasik aku tu  RM15 je sepinggan,berbanding dengan makan buffet kat hotel2 sekepala smp RM40 tapi makan x smp pon harga tu...mane lagi berbaloi???lu pikir la sendiri...hahaha

2 comments:

Mr feckry said...

mana gambar..bagi la sikit gambar kambing tengah berjoget-joget ke

ridhuan said...

zul...kambing dah berjoget dalam perut dia tu...tak sempat ambik gambar...suma dah nampak nasi arab da...hahahha...apiz pa lagi jom p lagi...wakakkkaaka