Pages

Thursday, August 25, 2011

Raya dengan Emas!!!



Salam semua...

Selepas berlakunya kenaikan mendadak harga Emas sejak 3 minggu yang lalu, semalam dan hari ini harga telah membuat Market Correction dimana para Pelabur yang berada di posisi Buy sejak 3 minggu lalu, kini sedang mengambil keuntungan mereka dengan bertukar kepada posisi Sell.

Berpandukan kepada Fibonacci Retracement, harga Emas ketika ini sedang berada di paras Fibo 38.2 yang menjadi Support Level, sementara menantikan posisi Buy yang seterusnya daripada para pelabur. Memandangkan harga Emas sebelum ini juga telah membentuk Support Level pada paras yang sama ketika ini, saya menjangkakan di paras ini adalah Support Level yang agak kuat dan kebarangkalian untuk harga kembali mendaki adalah tinggi.

Walaubagaimanapun, jika berlaku sebaliknya aka harga akan turun pula ke paras Fibo 50.0 sebelum meneruskan kembali pendakian. Jadi, ketika ini adalaah waktu terbaik membuat belian dan menambahkan stok sebelum harga kembali mendaki!!!

Cepat kawan2 dapatkan emas anda dari dealer2 yang berdekatan anda sebelum harga emas kembali melonjak ke paras yang lagi tinggi...dan masa tu korg akan terfikir kenapa tak beli emas fizikal ni awal2...jangan menyesal!!!

No comments: