Pages

Saturday, May 19, 2012

Sukan Jabatan

Salam semua...

Macam tahun2 yang sudah aku akan join sukan kat jabatan aku dan sukan kali ni dah masuk kali yang ke22 tapi aku baru je join 3 tahun start dari tahun 2009.

Macam biasa sukan yang aku akan join tak lain dan tak bukan sukan tarik tali, kalau tak ada gak sukan lain yang aku nak join tapi tak sempat nak pegi latihan sebab latihan tarik tali ni pun dah memenatkan aku sepanjang hari.

So, semalam hari jumaat bersamaan 18 Mei perasmian sukan dilancarkan, kali ni lain sikit dari tahun sebelum2 ni sebab buat malam. Tahun2 sudah main kat stadium dalam UKM kali ni main dekat dalam INSPEN 2 presint 14.

Acara perasmian kali ni pun agak meriah dengan perbarisan kontinjen yang buat persembahan tarian dalam kawad, memang riuh jadinya ditambahkan pulak persembahan bunga api yang agak lama sampai nak pekak telinga dibuatnya ada la dalam 15 minit.

Tahun ni aku tak mengharapkan apa2 medal dari penyertaan aku sebab permainan mungkin agak berbeza kali ni, mungkin kitorang akan main tarik tali atas pasir. 1st time kot sebab sebelum ni main atas padang rumput dan kali ni pihak stadium tak bagi guna padang dia sebabnya takut rosak.

Takpe anggap je semua ni ujian, kita layan je..

1 comment:

Mr feckry said...

bukan ade main bola tampar ke?