Pages

Wednesday, March 14, 2012

Bukan kerja manusia ni

KUALA LUMPUR: Polis tidak menolak kemungkinan dendam peribadi terhadap keluarga Nurul Nadirah Abdullah, 5, atau Dirang menjadi motif di sebalik penculikan dan pembunuhan kejam kanak-kanak berkenaan.
Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Bakri Zinin berkata, setakat ini, empat suspek termasuk tiga ditahan beberapa jam selepas laporan kehilangan Nur Nadirah dibuat neneknya pada 1 Mac lalu.

Kesian dengan budak kecik yang tak bersalah tu,kalau dah dendam dengan orang tua nya kenapa anak kecik yang dijadikan galang gantinya???manusia sekarang kebanyakannya bertindak mengikut nafsu,bisikan dan macam2 lagi la...akal yang waras tak tau letak kat mana. Aku terdengar radio Era pagi tadi,dikatanya memang pembunuhan tu angkara dendam seorang jiran yang jugak penagih dadah,dendam sijiran tu terhadap nenek Dirang sebab pernah menghinanya,yang jadi mangsanya pulak sikecil yang comel.perikemanusiaan kita ada tahap mana agak2nya kalau difikirkan dengan akal yang logik ni.Sanggup ke kita nak bakar seorang budak dalam keadaan hidup2?tak sanggup aku nak pikir...renung2kan lah...

No comments: