Pages

Monday, March 19, 2012

Lupa diri

Hari ni ada jamuan kat ofis,sempena apa tu aku tak payah citer la sebab nya korang bukan tau pun.

Yang aku nak citer ni pasal makanan kat jamuan tu,biasa la kan kalau hantu makan nampak makanan tak payah tunggu lapar kompem makanan yang ada kat situ boleh habis.

Antara menu yang ada sate,kari itik,ikan sweet sour,sambal petai udang, dan ulam-ulaman,pencuci mulut pulak buah-buahan dan kuih tepung pelita beserta 3 jenis kek.

Aku ni memang paling berantu kalau nampak sate,memang itu la yang aku terkam dulu...tak pikir dah pasal benda lain,ntah berapa pulug cucuk ntah...aku pun tak perasan,lepas puas bedal sate baru beralih pada menu lain,amik nasik sikit je tapi lauknya...tu dia!!!

Makan free biasa la kan,selagi boleh sumbat selagi tu tak kan berenti so sama la dengan aku ni.Sampaikan sendat perut dibuatnya,tapi bukan aku sorang je macam tu member-member lain pun sama.

Tunggu lagi 3 bulan apa pulak menu yang diorang nak sediakan untuk naga-naga kelaparan kat ofis ni.


1 comment:

~ Jebat Derhaka ~ said...

buruknye perangai..ish2..laki sapa nieyh T_T