Pages

Tuesday, June 26, 2012

Ana ikan bakar petai Bangi











Salam semua...

Aku antara yang ke berapa ratus ntah yg nak ceritakan pasal restoran ikan bakar ni, sebab aku dapat tau pasal tempat makan ni pun dari blog2 yang ada dalam internet.

Sempena sambutan besday aku, wife aku dengan semangatnya mengajak aku dinner kat luar. Katanya saja nak belanja aku makan, dan dalam masa yang sama dia suruh aku pilih mana2 restoran yang aku nak pegi. 

Aku antara penggemar ikan bakar, so aku pun search la dalam google kat mana restoren yang mantap area berdekatan. Jawapannya ialah Ana ikan bakar petai la.

Aku smp dlm area pukul 10 malam, lewat sikit la kan...so mula2 kena pilih ikan yang ada, sotong, udang, lala pun ada.. dah pilih hantar kat penimbang, bgtau menu apa nak makan dan bgtau nombor meja. 5 minit lepas tu waiter akan dtg amik order air dan menu lain. Dalam 15 minit lepas tu satu persatu menu sampai..panas2.

Harga standard, bagi aku tak mahal pun kalau makan sedap dalam area rm50 untuk 2 orang. Kalau tempat lain aku tak pasti la kan. Setakat ni aku sangat puas hati dengan masakan diorang, tu yang penting.

1 comment:

pijut said...

sedap?? berbaloi??