Pages

Wednesday, July 27, 2011

Nikmat Tuhan

Salam semua...

Alhamdulillah,semalam rase tak sihat dan hari ni plak aku rase selesa sngat mase bangun tido pagi tadi...pukul 6 pagi lagi aku dah sedar...itulah dia nikmat yang Allah bagi kepada hamba2nya.sekejap je tuhan tarik nikmat sihat dan digantikan dengan demam sejuk menggigil,lepas tu bagi balik sihat...semuanya atas kehendakNya.

mungkin berapa hari lepas aku lupakan nikmat yang tuhan pinjamkan kat aku ni,sebab tu Dia ingatkan aku balik...alhamdulillah,aku dah ingat sape aku ni tanpaNya...dengan usaha yang telah wife tercinta aku buat,lap kain basah pada badan..letak tisu basah atas dahi ni,bagi telan ubat...hasilnya,Allah bagi balik nikmat sihat tu..yang penting kita sabar dengan ape saje dugaan yang diberi olehNya pada kita,tak kira la kecik atau besar...bersyukurlah.

1 comment:

Mr feckry said...

Mahfumnya: Dan Kami turunkan di atas (isi) al-Quran, sesuatu yang boleh menyembuhkan dan rahmat untuk orang-orang yang beriman.

Surah al-Isra':82).