Pages

Thursday, June 9, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI ..




Berdasarkan gambar ni , karangkan satu entri dan kaitkan dengan dunia blogger .. Tidak lebih 100 patah perkataan ..

ape yg blh aku ceritakan disini blogger dah makin ramai bersusun dalam dunia maya ni...cuma kita sbg blogger kena la ikut cara yg betul,jngan main redah je sambil mencari kesalahan org lain semata2 untuk kepuasan diri kita sendiri,pastikan kita menjadi blogger yg berkualiti bukan sekadar menambah kuantiti blogger aje..bila kita pandang cermin renung2kanlah diri kita sama sbb ramai yg akan perhatikan kita dari belakang,ada yg nak berkawan dan ada yg sebaliknya dan ramai yg akan ikut kita kalau ape yg kita buat kat blog kita tu sesuatu yg memberi manfaat ..hehe,sekian terima kasih...sekadar pandangan je ye kawan2.

nak join??? klik kat sini serta merta!!!  

   

8 comments:

Eera Shera said...

betul2.blogger sama blogger tak payah la main kutuk2.cite benda yang baik2 sudah

fuuyooh said...

salam.. awak pa kabar??

alhafiz.ahmad said...

salam..kabar baik,betul tu eera..kalau nak perbetulkan blogger lain nasihat je elok2 kan...

shopping2u said...

dtg sini pulak..


jgn lupa kembali..

http://www.my-shopping2u.com/

shopping2u said...

dtg sini pulak..


jgn lupa kembali..

http://www.my-shopping2u.com/

♥ Frau Reen ♥ said...

dtg cni n folow..blogger2 xperlu la kutuk2 kan...puji!
jom g cni

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

Cik Jari Tembam said...

apa saja yang kite buat atau tulis, ataupun taip walau guna pelbagai nama samaran, akhirnya tetap melambangkan diri kite sendiri ^_^

cik Ida said...

tulisan kita cermin kepribadian kita.. :)