Pages

Friday, June 10, 2011

Peminat Emas

Assalamualaikum dan selamat pagi jumaat..

Berita baik untuk peminat2 emas Malaysia,jadual seminar emas untuk bulan Jun ini dah dikeluarkan oleh Mr.syukor. So, kepada kawan2 yg berminat untuk tau lebih lanjut tentang emas,tak kira la samada nak meniaga atau nak simpan sendiri u all blh la dtg ke tmpat2 yg tertera dlm jadual tu,ceramah ini akan disampaikan oleh Mr.Syukor sendiri dan beliau ialah otai emas Malaysia,kemasukan percuma cuma kena daftar awal la,maklumat lanjut klik Jutawan Emas

pada sape2 yg nak beli emas dgn aku pon boleh...emas 100% pure gred 99.9 atau 24k,keluaran kilang emas terbesar di Malaysia kat Penang dibawah naungan Public Gold. Kalu nak tau pasal harga semasa emas korg blh rujuk kat sini harga tu harga emas dunia dan ianya sentiasa di update setiap 20 minit. Nak tnye pasal emas pon blh,aku akan cube bantu sebaik mungkin secara percuma..

Kalau korg nak tau pasal emas ni dulu blh bace entry ni pengenalan jongkong emas dan pilihan ditangan anda baca dulu dan fikir2 kan lah..kalau rase dah ready nak buat simpanan untuk mase depan yg cerah korg blh tggl kan no handfon atau ape2 pertanyaan di ruangan komen di bawah..aku akan follow up..jangan malu dan jangan segan.

Sekian.

No comments: