Pages

Tuesday, June 14, 2011

Jadi Ahli Gym 1 Malaysia

salam semua...

dengan bangganya aku nak ckp aku dah jadi ahli sah kelab gym 1malaysia kat bangunan KBS Putrajaya semalam..hehehe,bulan pertama bayar rm45,bulan seterusnya rm30 je,murahkan?




bukan ape,selama ni aku duk pegi main kat gym tu secara part time je,rase mcm ade mood baru aku pegi kalau xde mood..ha,paham2 je la ye,tido dan makan je..so,dengan menjadi ahli ni ade gak la motivasi untuk diri aku ni sikit untuk makin rajin menjaga kesihatan,dan kali ni aku akan bina badan aku secara serius dan akan diajar oleh member opis aku.

so kawan2,mari la kita same2 menjaga kesihatan sbb nye kesihatan diri kita tanggungjawab kita sendiri dan yg paling penting ianya tidak ternilai untuk dibandingkan dngan wang ringgit..

2 comments:

Anonymous said...

murah nye..gym ni tiap2 hari ke buka..

~ Jebat Derhaka ~ said...

daftar sebagai ahli gim kononnye..but stil maintain gemok..ape cer bis?...hakhkahkhak