Pages

Monday, November 5, 2012

Skyfall@The Curve

Sampai ke The Curve aku layan citer ni, rezeki dapat tiket free dari kawan sama ofis. Bukan saje2 nak pegi kat tempat jauh. Kalau ikutkan aku tengok dekat2 je dah cukup, Alamanda tu belakang umah aku je, 10 minit je nak kesana. 

Untung jugak sampai ke sana, boleh gak aku singgah ke Ikea. Bershoping sakan bini aku, macam2 aksesori rumah dia beli. Sambil2 cuci mata tengok amoi and awek pakai seluar singkat dengan baju ketat. Habis pahala semayang subuh dengan zohor aku.

Terlalu kebaratan pulak aku rasa masa masuk kawasan tu, dan aku rasa memang tempat tu langsung tak sesuai dengan aku. Asyik kena pandang lantai je, bukan la baik sangat aku ni cuma nak jaga hati sendiri takut jadi hitam.

Merujuk kepada tajuk di atas, dah mcm nak buat surat rasmi la pulak kan.. Cerita James Bond kali ni memang tak mengecewakan, bak kata opismate aku, kali ni 007 dah kembali ke zaman sebelumnya yang mana lebih kepada penggunaan gajet dan bukan gunakan kepakaran agen semata2. Gadiz2 Bond memang tak boleh ditinggalkan, jalan cerita pun ok.

Tak nak cerita lebey2 sebab nanti ada yang tak jadi pegi wayang..


No comments: