Pages

Monday, March 7, 2011

Kene raging

Sabtu lepas aku ikut la member aku sorg ni pegi gym dia ialah jebat bukan nama sebenar,aku pegi tu memang niat aku nak belajar dengan dia..
memang betul dia bagi pengajaran kat aku,sampai saat aku tengah menaip ni pun sengal-sengal ada lagi tengah bermain kat sendi-sendi aku ni...
dah lama sebenarnya aku tak main berat-berat ni,kalau aku main pun cume ringan-ringan je..tapi bak kata org kat gym tu kalau tak nak rasa sakit baik duduk umah main telur ayam golek-golek masuk dalam kuali,lebih kurang macam tu la...hahaha
so sabtu lepas aku memberanikan diri folow rutin si jebat tu,peh!!!seksa aku..rase nak meletup bisep aku kene super set dia,tapi aku puas hati..nak badan cantik kena belajar dengan orang yang berpengalaman,so si jebat ni boleh pakai la setakat ni..jangan mara ye jebat,hahaha..aku akan terus folow si jebat ni selagi aku mampu.

harap-harap dapat 6 pac dengan lengan cutting baek punya jadi la..hahaha

Exercise yang aku sempat folow untuk:

shoulder
chest
biceps
sakit!!!!hahaha

No comments: