Pages

Wednesday, November 28, 2012

The Twilight Breaking Dawn Part 2@Alamanda Putrajaya

 

Macam biasa aku selalu ke panggung untuk layan citer2 baru, kali ni layan pulak cerita yang ramai tertunggu2 nak tengok. Sejak release hari khamis lepas ramai yang cakap citer ni best, bagi aku pun memang citer ni best sebab aku tengok citer ni sejak dari episod mula2 lagi.

So,aku berkesempatan pegi tengok pada Sabtu lepas, kalau ikutkan hati nak pegi tengok dari hari khamis malam lagi. Tapi memandangkan tiket untuk khamis dan jumaat tu fully book aku pun pilih la sabtu pagi.

Kebetulan pulak member yang barstatus pengantin baru nak join then aku bawak kan je la, 1st date lepas kawin katanya. Sebelum kawin malu2 kucing katanya.

pengantin baru yang pemalu

Kembali ke tajuk asal, jalan cerita agak menarik tapi bagi orang yang tak penah tengok episod sebelum2 ni akan rasa agak boring, sebab pelakon banyak berbincang pasal masalah diorg. 

Aksi pontianak berlari laju tu memang syok, dan paling aku suka tengok mata merah Kristen Stewart tu. Pelakon semua cool tapi anak kecik tu nampak agak kepatungan sikit.

Aksi berlawan semua aku puas hati, tengah layan aksi bunuh membunuh tu tetiba pulak feel aku dipotong sebab aku ingatkan diorg betul2 saling berbunuhan rupanya ilusi yang cuba nak disanpaikan Alice kepada ketua ponti tu. Aduyaii...

Watak yang paling aku minat ialah si Jacob tu, memang idaman la dapat badan macam mamat tu. Lelaki mana tak nak badan taf kan. Dalam proses nak kembali aktif ke gym balik.

Tu je ulasan dari penonton kerdil macam aku ni... kalau ikutkan hati nak download je, tapi dah pengantin baru beria-ia nak g tengok aku pon hentam saja la..


No comments: