Pages

Wednesday, August 24, 2011

Kuih raya...

Salam semua....

Tahun ni banyak plak aku borong kuih raya...sebelum2 ni beli sikit2 je,sbb bujang lagi...tahun ni dah tukar status dlm fb tu,dan kene plak wife aku baru masuk keje 1 ofis,seronok la kitorg borong kuih2 skali dengan kerepek2 yg akak2 kat ofis tu jual...bukan main meriah lagi jadinye kat ofis tu,semalam aku tolong la akak yg dulu nya 1 unit dengan aku,sekarang dah pindah ke pejabat lain dah...dia ni mmg kaki jual kuih,tiap2 tahun kompem berkotak2 org order dengan dia ni,semalam smp x cukup la 1 troli...best gak tengok org dapat duit,hehehe...sendiri ni x mampu la nak buat...so cite pasal semalam aku tlg la akak ni tolak troli pusing 1 aras ofis aku tu...mcm2 kerenah manusia mase nak membayar nye...mase mula2 order masing2 x hengat,asalkan sedap masa rasa tu semua nak...haha,bile nak bayar terkejut bila org tu bgtau harga...tp yg bagus nya walaupun xde cash dlm wallet diorg transfer gak guna bank...mmg berbaloi la akak yg aku tlg tu berpenat lelah buat kuih,skali dapat duit...penuh gak la 1 sampul besar A4 tu...hahahaha,rezeki masing2..so,lepas raya ni aku plan nak meniaga kecil2an...agak2 korg meniaga ape yg bagus???nak meniaga malam2 je...part time,saje nak isi mase lapang...kalau ada idea yg bernas sila tinggalkan komen ye...

No comments: