Pages

Wednesday, August 24, 2011

Training




Salam semua...

Dah masuk hari rabu,tapi dalam minggu ni baru sehari je aku ke gym...sebab?ada tugas yang lebih penting perlu aku laksanakan...nak tau ape?ha...miss wife aku demam...kesian dia,selsema teruk sngat...hari isnin hari tu asyik nak meleleh je benda alah dalam hidung tu,ditambahkan pulak dengan sakit tekak nya...aku mcm dapat rasakan je keperitan tu...so,semalam bergegas membawa si dia ke klinik presint 3 dekat dengan Perbadanan Putrajaya,senang sebab dekat je dengan umah aku dan yang paling penting tak ramai orang...kejap je aku park keta,baru je nak duduk dah sampai turn wife masuk jumpa doktor...hehe,hari ni pon same...bawak dia balik umah tengah hari tadi..bagi rehat cukup2 bagi ada tenaga..aku plak amik kesempatan la tido tgh hari..hahaha,sifu aku bace ni mesti kutuk aku punye..sbb dia sorg2 je kat gym masa tu...hahaha,alhamdulillah miss wife aku dah beransur sehat...hari ni masuk keje balik kena plak susun file dalam stor..keh keh keh,seharian dia duduk dalam tu...mcm mane gaya nya ntah..


No comments: