Pages

Wednesday, April 6, 2011

Terperap kat rumah

Sabtu dan ahad lepas merupakan hujung minggu aku yang paling suram,sebab dalam mase 2 hari tu aku demam. Masalahnya demam aku ni malam je,start masuk je waktu maghrib aku dah mula sejuk mengigil,siangnya takpe plak..musykil aku dengan perkara sebegini,hahaha....

Selepas dipaksa oleh bini aku selama sehari setengah baru la aku merajinkan diri untuk pegi ke klinik,ahad malam aku keluar ke poliklinik an-nur kat presint diplomatik,saje aku malas tak nak ke klinik kerajaan...silap-silap haribulan aku tunggu mau berejam-rejam,alih-alih masuk jumpa doktor 5 minit je...tak berbaloi langsng..lepasbuat bayarn sebanyak rm64.00 aku pon blah.

keluar klinik aku terus ke restoran sebelah tu makan sup ayam+daging sambil tengok anugerah berita harian..lepas tu terus balik.

No comments: