Pages

Monday, April 18, 2011

Hujung Minggu

Assalamualaikum kawan-kawan...

Hujung minggu yang sudah tak sempat nak mengupdatekan blog ni..sempat tengok je,agak kesibukan sikit la..sebab pagi sabtu hari tu awal-awal pagi lagi dah kuar ke jalan 222 nak ke proton kat sane,amik roadtax kereta baru nak menggantikan yang dah meninggal dari 14/4/2011,nasib baik pagi tu hujan so xde la polis buat penahanan jalan..hehehe,sesampainye disana amik kejap je lepas tu terus patah balik ke putrajaya sebab dah janji dengan member nak tlg angkat barang pindah umah baru kat presint 8,smp kat putrajaya dalam pukul 12 tgh hari sempat ke taman warisan dulu untuk lunch balik tu tukar baju yang lebih sesuai terus ke presint 8,pukul 3 lebih baru balik sebab member ajak makan nasik ayam kat food court depan umah die tu..lepas tu balik layan hindustan sambil main game poker dalam fb,hahaha...kalah teruk hari tu,tu cerita hari sabtu...

Ahadnya pulak pagi-pagi bangun lepas semua kewajipan ditunaikan bukak tv layan cite semerah cinta stilleto,smp tgh hari tggu ayang aku siap masak lepas tu lunch n then dalam pukul 5 kuar la plak kitorg ke gombak untuk menuju ke UIA tempat adik aku blajo...dia dah habis exam n memandangkan dah final year dia nak bawak balik la semua barang2,aku ingatkan seciput je..ghope2 nye sebijik keta aku nyaris x muat,tu aku x kesah sngat yang kesah nye naik turun tangga dari tingkat 4 sambil mengangkat barang..perh,berpeluh lagi banyak dari aku main futsal 2 jam,hahaha...lepas siap semua cargas la ke nilai pulak sebab ade jemputan majlis kesyukuran housemate aku mase bujang2 dulu,bini dia dah mengandung 3 bulan...bagus betul member aku tu,lauknya mantap2..tulang kambingnya x hengat besar betol..lepak sambil sembang dgn ex-boss aku mase keje swasta dulu smp dekat pukul 11pm,aku pon mintak diri untuk balik smp umah pukul 11.30pm...dah setel semua kewajipan terus tido,nyenyak betol..sedar2 pukul 6.30am untuk solat subuh.