Pages

Monday, February 21, 2011

Seminar Peluang Perniagaan Emas Public Gold

19/02/2011 : Aku bersama dengan wife telah ke Public Gold Office 42A, Jalan PJS 8/6 (tingkat 3), Mentari Business Park, Bandar Sunway untuk mengikuti seminar seperti tajuk yang diatas.
Kami bertolak dari rumah tepat jam 1400 dan smp ke destinasi tepat jam 1500,seminar tu start pukul 1500 memang kira ngam2 la smp kat sane org baru nak mula bg ceramah.

Ceramah atau seminar tersebut telah dismpkan oleh En.Syukor Hashim seorg bekas pensyarah di MMU kampus Melaka dan sekarang beliau dah menjadi pengkaji perniagaan emas kat Malaysia ni dan beliau empunya laman sesawang www.jutawanemas.com.

So ceritanya,bnyak la info2 yang disampaikan oleh beliau pada kitorg ni yg baru nak menapak dalam bisnes emas ni..yg berbaloinya seminar tu adalah PERCUMA!!!
Sepanjang 2 jam bersama beliau sambil berdiri sebab bilik seminar tu penuh dan padat dengan org kitorg jd x jemu dgr beliau bercerita tentang emas ni..mase tu otak masing2 dah jadi kuning keemasan.masing2 tujukan soalan kepada penceramah tu sbb nak tau sngt pasal kuasa emas ni..menurut penceramah tu emas ni PENARIK KEPADA KEKAYAAN..tersentap aku dgr,betul ke???
Mmg hebat kuasa emas ni...so kawan2,tggu aku jd tokey emas dalam mase terdekat ni ye.
Sekian dulu.

No comments: