Pages

Sunday, February 10, 2013

Epal perisa mint

Masa aku join kem wataniah dulu,ada sorang kopral ni tanya masa minum petang.

Ada sape2 suka makan epal tak?

Tak ramai yg respon,sebab diorg tau mesti kopral ni nak pedajai kitorg. Tapi aku pikir kalau aku angkat tangan untung2 aku dapat makan epal, boleh belagak dgn budak2 lain. Lagi pulak ada jugak la yg angkat tangan. Aku pun angkat la jugak sebab apa2 hal ada geng.

Kopral tu cakap, ok! Malam ni sape yg angkat tangan ni blh jmp dia lepas time kelas malam. Dia nak belanja makan epal.

Aku pun excited la malam tu,lepas je habis kelas ada minum malam. Kopral tu datang, dah tu dia panggil la org yg angkat tangan petang td. Buat barisan, dia nak bagi epal free.

Kopral tu suruh budak dapur amik kan epal dalam peti sejuk, dia bg sorang sebijik. Sekali dia bg bawang besar daa... Dia ckp itu la dia panggil epal sebab mmg dia suka mkn bawang. Aduyai..terkena den.

Apa lagi, makan la mentah2 tu..habis berangin hidung,telinga,mata semua la yg ada lubang udara la..berair mata. Lepas tu mmg aku suka mkn bawang besar,sbb banyak khasiat utk kesihatan badan.

1 comment:

Unknown said...

padan muka! he he he