Pages

Tuesday, October 11, 2011

Konvo UIA

salam semua...

hari ni isnin,semua orang mula bekerja untuk mingu yang baru..tapi aku?cuti laa...hehehe,aku ke UIAM Gombak...adik aku yang ke-2 dah habis blajo...baru konvo,hari ni hari last majlis konvokesyen kat sini...untuk kali yang ke-27...

hari ni seawal pukul 6.15 semua dah bersiap nak ke gombak...mana tak nya,takut jem...bukan jem roti k,adik aku bagitau hari ni last dan yang paling ramai studentnya...so,kena sampai awal...walaupun dah bangun awal..keluar tetap pukul 6.45...terpaksa la aku gunakan highway mex,jalan tu je la nak elakkan jem kat sungai besi...tapi sangkut jugak kat jalan tun razak dan bulatan pahang...tapi takpe la dah dekat...terus masuk duke bayar 2 hengget terus sampai kat UIA...hehehe,sonang.

parking nya plak...perh!!!penuh beb...memang susah la nak mencari parking,nasib baik la keta bapak aku tu agak beso...so org kasi masuk la tempat parking yang berdekatan dengan dewan...so,mak n ayah aku x payah la nak menapak jauh sngat...orang tua,mane la nak larat.

lepas mak n ayah aku masuk dewan...aku,cik isteri dan jugak adik2 aku lepak kat cafe je..sambil menemankan cik isteri buat keje ofis yang dibawak ke sane...hehe,makan...minum...sembang...berapa jam ek duk situ?x hengat dah aku...lame gile kot...dari pukul 8.30 sampai 11.45...dengan orang lalu lalang nya...orang nk makan nye...serabut.

pukul 12 tengah hari adik kuar dewan...adik2 yg lain bersama cik isteri pegi cari bunga yang aku plak duk wish tahniah kat adik aku tu...masa tu plak mak ayah aku hilang...mana pegi nye ntah,hahaha...dengan kesesakan manusia masa tu pening mencari mak ayah aku tu,skali ade duk kat red carpet depan main entrance....haduyai,penat mncari rupe2 nye duk posing kat sane...

kitorg pegi dapatkan diorg...tangkap gambar sane sini,dah puas baru la rasa lapor...mak ayah aku x makan lagi dari pagi...pegi lunch,lepas lunch sembang jap...balik,mak,ayah n adik2 aku terus gerak ke kelantan...aku dengan cik isteri ditinggalkan kat LRT putra..naik train je balik Putrajaya..sampai umah pukul 3 petang...penat,tapi tu la...hari bersejarah untuk adik aku,so...aku pn tumpang gumbira...hehehe

No comments: