Pages

Tuesday, December 23, 2014

Skytrex Shah Alam

Assalamualaikum

#throwback lagi ni..

Seperti semua orang sedia maklum, minat aku ni menjurus ke arah aktiviti outdoor. Yang memberi aku perasaan kecut perut, nak menangis, benda yang aku akan pikir tak nak buat tapi aku kena buat. Kali ni sekali lagi aku mencabar diri dengan aktiviti yang mampu buat aku jadi seram sejuk.

Kali ni aku sampai kat Skytrex Adventure, Bukit Cerakah Shah Alam. Program bersama dianjurkan oleh pihak ofis dan pihak swasta. Aku sekadar pelengkap korum ni memang tak kan fikir dua kali untuk join aktiviti yang macam ni. 

Tersedia sebanyak 26 jenis halangan yang bakal memakan masa selama 2 jam lebih untuk kita terus berada atas pokok pada ketinggian 17 meter dari tanah. Semuanya memerlukan kekuatan tangan untuk meneruskan cabaran dan yang paling utama adalah kecekalan hati.

Sebarang maklumat tambahan boleh masuk link ni Skytrex


















No comments: