Pages

Monday, October 17, 2011

Putrajaya


Kalau 5 tahun lepas langsung aku xpenah terpikir nak duduk lame2 kat sini...
asal masuk dalam bando ni kompem sesat,pening aku nak mencari jalan...
dah masuk nak kuar plak jadi masalah...
1 kisah aku,aku nak mencari Jabatan Pendaftaran Negara,sesat smpai ke Presint 11 and xtau nak cari jalan kuar..last skali cara yang aku pikir,mencari pak polisi...hehe
aku berjaya sampai ke JPN dengan bantuan 2 abang polis yang tengah meronda dengan motor..
masa tu aku langsung xsuke nak masuk putrajaya ni
tapi tu lah hakikatnya...
dalam aku xsedar tau2 dah dekat setahun aku menetap kat bandar serba canggih ni,dan dah 2 tahun aku menapak mencari rezeki kat sini...Allahu Akbar!!!
takdir tuhan memang xde sape2 yang boleh jangka...
x kira la sehebat mane pon manusia,kita tetap x boleh tengok masa depan yang telah ditetapkan oleh Allah...
Alhamdulillah...aku bersyukur tuhan dah tetapkan yang terbaik untuk aku.


No comments: