Pages

Monday, July 18, 2011

Futsal bersama komuniti

Salam semua...

Saje nak cerita pasal kominiti tempat aku tinggal skrg ni,bkn ape kuarters yang aku menetap skrg ni tempat baru..so mmg semua penduduk kat sini memang tak kenal 1 sama lain.tiap kali ade mesyuarat penduduk pun yang turun tak sampai pun 5 orang...sedih kan?tapi bukan nya sebab tak nak turun just ade komitmen masing2,bukan semua kerja gomen,ade yang salah 1 pasangan tu keje swasta so kat situ clashnye..aku ni pon tak penah join meeting kominiti,asyik lupe je..dah tengok dah memo yang ditampal kat depan pintu lif,tp still jugak lupe..huh!!! teruk betul la  aku ni.

So,demi untuk menebus ketidak hadiran aku tu,aku pun manage la 1 game futsal,bukan untuk tournament ye tp just untuk suke2 je,sebab lelaki ni kebanyakan nya kaki bola kat situ la aku amik kesempatan nak berkenalan dgn org2 yg duduk sebumbung dengan aku..dari rancangan aku tu ramai gak la yg respond,aku pon terus book 1 court futsal depan kuarters kitorg tu...aku buat event dalam group FB komuniti,so ade la yg attend..aku pilih hari kejadian jumaat malam minggu lepas bersamaan 15/7 main dari pukul 9-10 malam..

malam tu hujan renyai2,salah sorg yg nak main mesej aku tnye jadi ke?aku ckp kalau hujan tak lebat kite main je la..aku turun awal,dlm 8.40 aku dah gerak dengan wife aku..smp je tgk hujan ade lagi,tp still ade org tgh main,so aku pun decide untuk main je malam tu..dalam pukul 9.10 ade la dlm 8 org smp..court punye la luas nak main 4 org sebelah mau nye muntah hijau sorg2 nnt..hahaha,aku pun nmpk geng2 yg book awal dari kitorg tp x jadi main sbb hujan,aku ajak je la..diorg ckp ok,terus main 6 sebelah,walaupun simen tu licin semua main hati2..best,dan yg paling penting semua puas hati..hehehe

yang paling x disangka2,member yang aku ajak main untuk cukup kan korum pemain mase tu plak ajak friendly...kene prepair 1 team yg baek punye la pas nih..hehehe.

No comments: