Pages

Tuesday, July 5, 2011

Balas Dendam

Salam semua...
tajuk tu bkn saje2..ini betul2 nak balas dendam tp bkn dgn org lain ye just dengan diri sendiri,mane tak nye 3 hari dari jumaat malam sampai ahad malam aku asyik makan kenduri je semua lauk nmpk sedap dan semua aku sapu..jd minggu ni sesi balas dendam untuk membakar kalori dalam badan ni balik.

so,planning minggu ni nak layan gym tiap2 hari la..semalam isnin hajat dah tercapai sbb tgh hari aku dah pg gym,aku main over all,semua body aku belasah..tp xde la teruk sngat,gk kemampuan dan kesempatan..mlm nye plak aku belasah main futsal dengan member2 kat gelanggang mokhtar dahari depan umah aku tu smp 2 jam..mencurah2 peluh mcm mnd hujan..meleleh2 kat muka aku peluh2 tu.

hari ni plak gagal sbb x sempat nak ke gym..tgh hari td kene bayar kereta,lps tu terpandang tarikh kat lesen sekali dah lepas daa...28/6 lagi tamat tempoh nye,nasib baik x kene tahan dgn abg polis mase jalan2 kenduri hari tu,so terus la cargas ke pejabat pos alamanda,mase amik no giliran tu kene tggu smp 40 org,gile lama..so aku ke kedai kegemaran aku la iaitu MPH,layan buku2 workout,hehe..tgk je gmbr2 dlm tu,bdn ketul2 nak jd kan badan mcm tu mau lg 3 bulan baru jd,hehe...

tp ptg ni aku akan join wife aku joging,at least ade gak peluh nye kan...hehehe,esok dan lusa plak planning aku tgh hari pegi gym dan malam nye plak main volley ball kat presint 8..sape nak join blh join,jgn malu2...kalau penat blh rehat..kesihatan penting oii!!!obesiti sedang menyerang penduduk tanah melayu...bergerak sebelum anda dijangkiti,sbb ianya punca pakej penyakit smp pd anda..

No comments: