Pages

Friday, April 15, 2011

Penangan Rasa mas

Hari tu aku ade beli kupon rasamas dari promoter yang datang ke ofis,RM25 je tp punya la banyk dia punye offer dalam tu,so semalam aku balik keje terus la aku angkut ayang aku pegi alamanda sebab dia dah teringin sangat nak makan ayam.Dijadikan cerita pukul 6.15pm aku sampai Alamanda and terus menuju ke lot kedai Rasamas tu terserempak pulak dengan jiran aku yang baru setel ratah ayam kat situ jugak dengan bini dia tapi dia dah nak balik.

Tanpa membuang masa aku pon amik seat meja sebelah,panggil waiter mintak menu and aku pilih bagi kene dengan kupon,pilih punya pilih berkenan la dengan Prime roasted Rice ni,beli yang tu dapat free kebab pita 2 bijik,tak cukup dengan yang tu aku order lagi ayam percik dapat plak free prime roasted rice tu jugak maknanya ade 2 la nasik ayam,aku cakap dengan ayang aku cukup la tu..sekali datang 4 plate besar,jenuh aku nak kene perabih semua tu.Memang puas ati la..ayam tu aku potong beso2 aku cicah dengan sos cili die..perh!!! mantap!!!,so lepas kenyang aku bayor la,semua tu baru RM32 je..sebab kalau tak setiap 1 plat tu harga asalnya RM12.90,berbaloi-baloi..

Untuk mengurangkan kesendatan perut aku yang dah kembung tu ayang aku ajak masuk MPH pulak,dekat sejam jugak aku membaca kat situ,buku yang aku cari semestinya bab2 pelaburan,ayang aku plak sibuk mencari puzzle last2 tak jumpa..banyak buku yang menarik,masuk maghrib aku balik umah sbb malam nya pukul 9pm aku ade friendly futsal pulak...

Mase main tu baru la rase penangan kenyang rasamas,tercungap2 aku berlari..x sampai setengah jam aku dah mintak keluar,hahaha...yang pastinya aku puas ati makan ayam malam tu and aku memang suke makan.Next time aku mesti pegi lagi sebab banyak lagi kupon yang aku kene habiskan..

No comments: