Pages

Wednesday, July 2, 2014

Nutri Goat Miracle 8

Assalamualaikum...

Sekian lama aku tengok kawan-kawan review pasal susu kambing ni termasuk la blogger otai abg ben kita, katanya sedap dan tak hamis. So semalam bersamaan hari ketiga ramadhan aku tercari-cari minuman apa yang mampu bagi aku tenaga seharian tanpa ada rasa penat.

Aku pun whatsapp kenalan aku si Angah Judin, dia cakap memang ok dan sangat sedap. So aku pun buka blog Ben Ashaari untuk amik nombor contact pengedar. Sebab brader ben ni selalu up kan pasal susu kambing Nutri Goat ni. Lepas amik nombor telefon kat entry tu aku terus whatsapp Puan sha. Respon beliau memang cepat dan bersopan santun orangnya.

Aku bertanyakan pasal susu ni mcm mana aku nak order, beliau pun bagi la nombor agen Nutri Goat yang berdekatan dengan lokasi aku. Dan agen di putrajaya ni pun bagi respon yang sangat pantas. Lepas bertanyakan lokasi, agen tu terus hantar sekotak Nutri Goat  Miracle 8.

 Bayaran dibuat dan selesai urusniaga.


No comments: