Pages

Tuesday, April 24, 2012

Ke Kota Kinabalu

Salam semua...

Hari ni baru berkesempatan update blog...

4 Hari kat Sabah negeri dibawah bayu memang betul2 memenatkan, bukan buat apa pun...berjalan sakan la kalau dah ke tempat orang.

Alkisahnya aku ke Sabah dengan wife and ayah aku, saja nak melawat adik kedua aku yang dapat mengajar kat sana. Sejak dia pegi sana dari bulan 2 hari tu memang kitorang 1 fameli tak penah pegi melawat, so ini la masanya sebab tiket flight dapat murah.

Memang teruja nak ke tempat baru lagi-lagi seberang laut, tapi 1 je masalah yang aku kena hadap...aku fobia naik kapal terbang,tapi alhamdulillah aku dapat bertahan untuk perjalanan selama 2 jam setengah dari LCCT ke Kota Kinabalu.

Biasa dengar orang cerita kat sana cepat gelap. so kali ni aku dapat alami sendiri bila jam baru tunjuk pukul 6.30 petang dah start gelap dan pukul 6.30 pagi matahari dah terpacak cerah kat atas gunung Kinabalu. Kagum sungguh aku masa mula-mula sampai...dan satu lagi aku jadi cepat mengantuk walaupun baru pukul 9 malam...







Gaya Street







Makan malam kat area KK






Sekitar bandar KK




Masjid bandar singgah solat Maghrib, masa ni jam pukul 6.30 ptg

Makan lagi