Pages

Friday, September 16, 2011

Raya 2011



Salam semua...dah 3 minggu kita semua beraya..smp skrg still lg ada mood raya dalam diri masing2...aku pun sama x terkecuali,so kat sini aku nak berkongsi gambar raya tahun pertama aku bersama dengan isteri tercinta...tahun pertama ni kitorg plan pakai baju warna hitam,sebab isteri aku berkenan sngt dengan jubah hitam...ingatkan kitorg je la yg pakai kaler hitam rupa2nya semua adik beradik belah aku pakai hitam...


 gambar di pagi raya lepas sembahyang raya...
 isteri tercinta dengan baju rayanya...
 mak mertuaku yg sempoi...
adik2 ku..
 adik ke-3 dngan jubah baru dan serbannya...
 mcm2 gaya...
 ayah aku sentiasa dengan jubah putih dia,sebelah tu pak cik aku dan yg hujung tu sepupu aku yang paling kamcing....
semua family aku dtg beraya kat umah mak mertua aku.. 


pagi raya pertama,aku lepak kat umah mak mertua aku,than family aku dtg beraya...petang nye pulak,aku balik ke rumah mak aku pulak...agak penat beraya tahun ni,tapi inilah pengalaman pertama aku beraya sebagai semua orang...mmg best..


No comments: