Pages

Wednesday, May 25, 2011

Sumbangan

Assalamualaikum kawan2..selamat pagi rabu.

Nak cite pasal malam td,lepas je aku balik dari main futsal kat court 10 mokhtar dahari aku lepak la kat ruang tamu dgn bini aku,die tgk tv...aku pun tnye konsert ape tu yang?sambil minum air masak,hehe..sebab aku nengok ade org nyanyi akustik siap ade tag siaran langsung lagi..

Bini aku ckp konsert amal untuk kutip sumbangan bagi rumah anak2 yatim kat hulu langat tu,yg baru2 ni ditimpa bencana alam...so aku tgk ramai gak la artis2 buat show dgn nyanyi kan lagu2 kerohanian untuk kutip derma.Konsert tu idea dari Faizal Tahir,die dapat idea tu n terus sms pada org2 tv3 tu yg dapat buat konsert tu.

Bagus gak la ade jugak artis2 kita yg perihatin dgn nasib org lain yg berada dalam kesusahan ni,so kalau kawan2 nak beri sumbangan jugak blh bukak web www.tv3.com.my,sama2 kita bg sumbangan pada insan2 yg memerlukan bantuan.

Pada mangsa yg terkorban,same2 kita sedekahkan al-fatihah semoga roh mereka sentiasa dicucuri rahmat yg Maha Esa dan diampunkan segala dosa2 mereka.

No comments: