Pages

Friday, August 24, 2012

Balasan bayar cash

Cerita pasal jem jalan kat kawasan jambatan ismail petra kota bharu,yang mana masa raya ke-4 aku tgh tggu lampu isyarat utk hijau, so aku lepaskan gear kereta jadi neutral dan dlm masa yang sama kaki aku tak tekan break, kereta aku terundur dan terkena la kereta blkg aku.

Punya la marah aku nmpk muka akak owner kereta viva tu.siap hon berkali2 lagi,aku usha guna cermin pndg blkg je la...nmpk dia calling2 sapa ntah,aku gerak kn kereta aku kedepan sikit dan buat x tau je la,kalau turun kang nmpk mcm nak cari gaduh pulak kan.

Lepas je kereta aku dgn akak tu lepas jmbtn aku slow kan kereta kot2 la dia nak aku berenti kasi setel pasal tadi,tapi dia mcm berani acah2 je. Dia follow je smp roundabout dan pegi ke arah lain.

Setel kat situ,esok nya pulak tempat kejadian yg sama,aku pulak yg menggantikan akak viva tu,kereta dpn aku plak mengundur dan cium bumper kereta aku. Tak kuat pun just mcm org letak tapak tngn je..aku tgk ikut side mirror kereta depan nmk pak cik yg umurnya lebih kurang baya ayah aku,siap dgn pakai kopiah lg. Tak smp hati aku nak hon,aku biarkan je smp lmpu isyarat tukar jd hijau.

Isteri aku cakap takpe la tuhan bayar cash sbb aku tak mintak maaf dgn akak viva tu. Bg aku pulak itu fitrah dunia, hari ni kita buat kat org dan esok lusa kita pun akan merasa apa yg kita buat kat org.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

Unknown said...

saya tertarik dengan " Published with Blogger-droid v2.0.6 "

upssss..komen lari tajuk..hehehe